Podoba wa się ten blog

sobota, 14 marca 2015

Odpowiedź na pytania Paulina Patrycja:

   1)       Dlaczego zaczęłaś pisać?
Ponieważ chciałam się przekonać czy innym spodobałyby się moje pomysły. Na początku tylko leżałam i wyobrażałam sobie co mogłoby być dalej lub inaczej. Kiedy zaczęłam pisać chciałam przelać swoje myśli na papier.
     2)      Dlaczego akurat ta tematyka?
Wybrałam Trylogię Czasu, bo według mnie skończyła się zbyt szybko i wydawała się nieskończona.
     3)     Jaki jest twój ulubiony film?
Chyba nie mogę tego jednoznacznie określić, ale jednymi z moich ukochanych filmów są:
·       Kleopatra
·       Sissi
·       Maria Antonina
·       Rubinrott i Saphirblau
     4)     Jaka jest twoja ulubiona książka?
Trylogia Czau, Dary Anioła, Złodziejka Książek, Pan Samochodzik, Niezgodna (tylko pierwsza część)
     5)     Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Sophi de la Torre Wings i Rihana Russian Roulette, J.T. Mirrows
     6)      Jaka/Jaki jest twoja ulubiona pisarka/pisarz?
To bardzo trudne pytanie, ale chyba Kerstin Gier, Kiera Cass i Markus Zusak 
     7)      Jaki jest twój ulubiony kolor?
 Niebieski
     8)    Co wybierasz: prawdziwą miłość czy życie w dostatku?
      Oczywiście miłość
      9)    Dobra książka czy ploteczki z koleżankami?
  Książka
      10)   Co lubisz robić w wolnym czasie?
 Jeździć konno, czytać, uczyć się języków i biegać
      11)     Czym kierujesz się w życiu?

 Myślę, że to bardzo trudne pytanie, ale chciałabym dać coś światu od siebie nie  tylko brać. Sądzę, że w naszych zwariowanych czasach ludzie zapominają o tym  co jest naprawdę ważne. Zapominają o innych i za wszelką cenę dążą do kariery i  majątku. Nie chciałabym iść do celu po trupach. Chcę aby pamiętano mnie jako  kogoś kto nie zapomniał o tym co się w życiu liczy. Odpowiadając na twoje  pytanie: empatią, determinacją i wytrwałością.

Pytania od Wiktoria Raczkowska

1)          Dlaczego założyłaś bloga?
Bo chciałam pokazać innym swoje pomysły
2)         Czemu akurat ta tematyka?
Wybrałam Trylogię Czasu, ponieważ według mnie zakończyła się zbyt szybko i nie wszystkie wątki zostały dokończone przez autorkę
3)         Czy planujesz co będzie w następnych rozdziałach?
Bywa różnie raz wiem już gdy publikuję aktualny rozdział innym razem nagle przychodzi mi do głowy zupełnie nowy pomysł np. w dniu w którym planowałam opublikować zupełnie coś innego.
4)         Staram się nie czerpać pomysłów z innych blogów ani książek. Myślę, że podstawowym warunkiem sukcesu z pisania jest wyobraźnia i fantazja, dopiero gdy uświadomisz sobie, że stworzyłaś coś nowego i niepowtarzalnego czujesz największe szczęście. Oczywiście wielkiego kopa dają komentarze czytelników te dobre i te złe, dlatego zawsze proszę o każdą opinię.
5)         Co pomaga ci się skupić?
Muzyka
6)         Kiedy masz najwięcej weny?
Zdecydowanie gdy podróżuję. Zwłaszcza w samolocie lub już na miejscu. Takim miejscem, które zawsze daje mi najwięcej pomysłów jest Paryż. To miejsce jest dla mnie wyjątkowe i pomimo, że czasami wydaje nam się już przereklamowane i może zużyte to dla mnie jest to taki symbol spokoju, szczęścia i miłości.
7)         Jabłko czy gruszka?
Jabłko
8)         Coca-cola czy sok?
Sok
9)         Ulubiony serial?
Biała królowa
10)       Czy lubisz szkołę?
Tak i to bardzo. Zawsze lubiłam się uczyć. Nawet często w wakacje tęsknię za szkołą
11)        Czy chciałabyś być kimś innym?
Czasami tak

Inne pytania od Paulina Patrycja :)
             
1)          Dlaczego taka tematyka bloga?
Wybrałam Trylogię Czasu, ponieważ według mnie zakończyła się zbyt szybko i nie wszystkie wątki zostały dokończone przez autorkę
2)         Ciasteczko czy babeczka?
Babeczka
3)         Jaki jest twój ulubiony owoc?
Granat
4)         Co cię skłoniło do napisania bloga?
Nie wiem. Jakoś tak po prostu wpadłam na pomysł, napisałam kilka rozdziałów i chciałam się dowiedzieć czy moje pomysły się spodobają.
5)         Jaka jest twoja ulubiona gwiazda muzyczna?
Taylor Swift
6)         Dobra komedia czy horror?
Komedia
7)         Pies czy kot?
Nie potrafię wybrać XD

8)         Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Króliczek
9)         Długopis i kartka czy komputer?
Długopis i kartka
10)       Biały czy czarny? Zło czy dobro? Miłość czy nienawiść?
czarny, dobro, miłość
11)        Prawdziwa miłość czy bogactwo?
Miłość

Chciałabym wam wszystkim gorąco podziękować za nominację. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie i zachęta do dalszej pracy :)


4 komentarze:

  1. Ciesze się że odebrałaś nominację tylko szkoda, że nikogo nie nominowałaś.;-(
    Czekam na NEXT!!!!!
    Błagam kiedy można się go spodziewać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie ciebie i twojego bloga dlatego nominuje cię do Liebstera więcej tutaj:
    http://nocnilowcy.blogspot.com/2015/03/liebster-award_15.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz i kocham tego bloga, dlatego ponownie nominuję cię do LAB!!!! Więcej TU;
    http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.de/2015/03/liebster-blog-award_16.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz chciałam Wam bardzo podziękować za nominację i czytanie mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń